نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3325
-
الف
+

«پروانه معصومی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: قرار است نقش میانسالی «آسیه» را در سریال موسی (ع) بازی کنم

«پروانه معصومی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 درپیوند با این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «پروانه معصومی» زاده‌ 1323هجری خورشیدی در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی تحصیلاتش را در دانشکده‌ زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانید و در سال 1350 با ایفای نقش در فلم کوتاه «سفر» قدم به عرصه‎ تصویر گذاشت.

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فلم‌های «گل‌های داوودی» (1363)، «شکوه زندگی» (1366) و «جهیزیه‌ برای رباب» (1366) اشاره کرد.

پروانه معصومی در سریال هایی چون «کوچک جنگلی» (1366)، «امام علی (ع)» (1375)، «پلیس جوان» (1380)، «تا صبح» (1385) «یوسف پیامبر (ع)» (1387)، «ماه عسل» (1388)، «ملکوت» (1389) و «راز پنهان» (1391) و فلمهایی چون «ناخدا خورشید» (1365)، «ملاقات» (1365)، «سال‌های خاکستری» (1367) «مسافر ری» (1379)، «وعده‎ی دیدار» (1382)، «سفر به هیدالو» (1384) و «ساکن خانه‎ چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

بانو معصومی در سریال «یوسف پیامبر» که از آی فیلم2 نشر شد، ایفاگر نقش «تیه» همسر آمنهوتپ سوم بود.

پروانه معصومی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 با یادآوری خاطره ای از سریال یوسف پیامبر گفت: خاطره ای که همیشه از این سریال به یاد دارم مربوط می شود به اولین روزی که برای گریم این سریال به لوکیشن مورد نظر رفته بودم.

وی ادامه داد: اول صبح بود و برای گریم آماده می شدم که صدای صوت قرآن بسیار زیبایی به گوشم رسید، از همکاران پرسیدم کسی رادیو روشن کرده که قرآن پخش می شود؟ دوستان به اتاق آقای «سلحشور» اشاره کردند و گفتند که ایشان در حال تلاوت قرآن هستند.

پروانه معصومی همچنین به نقش آفرینی خود در سریال موسی (ع) اشاره کرد و گفت: آقای شورجه یک سال پیش پیشنهاد نقش آفرینی در این سریال را به من دادند،  طبق صحبتی که با «جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی (ع)» داشته ام، قرار است در این سریال تلویزیونی نقش «آسیه» همسر فرعون را بازی کنم، البته جوانی های آسیه را بازیگر دیگری بازی می کند و میانسالی به بعد این شخصیت بر عهده من است.

وی درپایان این مصاحبه به جدیدترین فعالیت های خود در سینما و تلویزیون اشاره کرد و گفت: آخرین سریالی که حضور داشتم «شرایط خاص» بود و نیز چند فلم سینمایی هم که هنوز اکران نشده است.

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر